Lördag 19 juni 2010




Gillar katterna och vill leka med dem men de bara springer bort, de säger inte ens ifrån utan bara rusar iväg när Romeo rusar fram.
Tycker om att sysselsätta sig med att tugga på tuggpinnar.
Sover i sin egen säng bredvid vår säng. Natten till lördagen var lite besvärlig, han ville upp i sängen och jag kämpade med mitt samvete men till slut somnade han i sin säng med min hand hängande bredvid. Jag och Daypon har bytt sängplats så att jag sover närmast dörren nu - tror det var ett klokt val eftersom det blir en hel del utgång under natten.
Vaknar när jag tittar på honom, går ut och kissar och sen sover vi igen i sovrummet. Jag sov ca 4 timmar den natten men har man skaffat valp så får man räkna med att det blir som en bebis i en vaggande spälsäng bredvid en.

Han är upptagen med att följa efter oss och verkar nöjd med all uppmärksamhet som han får.
Kisspöl inne. Mitt fel. Endast två gånger.
Bajs ute på altanen. Mitt fel. Endast en gång.

En väldigt glad, framåt och pigg hund. Stora tassar. Stor mage.
Lek, sömn och mat hemma i en vecka. Det är allt som Romeo och jag gjort.


(rusar fram med de söta öronen i luften)



// Vid tassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0