Söndagens färd!

Nu var det äntligen dags för uppdatering igen! Jag har varit förbannad igår och idag pga blogg.se inte dök upp när man skrev in det men nu när jag bytte till vanliga internet explorer så funkade det!

Idag har vi provat på en av min favorit vintersyssel och Romeo älskade det - ibland gick det alltför snabbt för mig...

Ni får ursäkta filmklippen för den är vänt men vet inte hur man vänder den rätt...

http://www.youtube.com/watch?v=2suZCC4bL9s&feature=youtu.be




    snö-pauser!

     


Det här ska vi fortsätta med! I sommar får det bli en cykel med mig bakom Romeo.

Tack Annika att jag fick låna selen och tror jag köper den av dig! 




/ Vid tassen 


Kommentarer
Postat av: gos

Åh, vilken skidtur som det ser ut!! Romeo är nog nöjd med sitt insats som "dragare". :) hoppas att ni uppdaterar fler inlägg snart :)

2012-02-06 @ 12:17:32
Postat av: linda & dogsen

gillade ni de???? :D visst är det härligt! jag tog precis en skidtur med tyra hihihi

2012-02-07 @ 12:49:10
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0